Document Management Systeem
Documenten, e-mails en agenda – gewoon alles geïntegreerd
Documenten, e-mails en agenda – gewoon alles geïntegreerd
Met TimeLine kunt u e-mails en documenten in het ERP-systeem beheren: koppel e-mails aan klanten, tekeningen aan artikelen, afspraken aan werknemers. Het geïntegreerde documentbeheersysteem vormt de basis voor een echt geïntegreerd systeem.
Alle soorten foto’s, tekeningen en Office-documenten kunnen direct aan de verkooporder, inkooporder, klant of artikel, werkorder of elk ander object worden toegewezen. Alle documenten worden geïndexeerd en kunnen dus op elk moment worden gevonden met een full-text zoekopdracht. Zoeken in Verkenner is eindelijk verleden tijd.
E-mails worden automatisch opgehaald van de mailserver, geïndexeerd en gekoppeld aan uw klanten en leveranciers – geen vervelend zoeken meer naar e-mails in handmatig beheerde en verwarrende mappenstructuren. Met een dubbelklik op het e-mailadres van uw contactpersoon kunt u uitgaande e-mails rechtstreeks vanuit het systeem versturen.
Beheer uw agenda in TimeLine, koppel afspraken aan klanten en medewerkers en krijg zo een klantgerelateerde afspraken- en activiteitengeschiedenis. De CalDAV-service synchroniseert uw agenda automatisch met Outlook, uw smartphone of tablet.